Julefrokost menu ud af huset- Vitam.dk

Hvordan copy paster man på en mac?

På en Mac computer kopierer man en tekst ved at markere det og trykke command key (cmd) + c. Hvis man ønsker at indsætte teksten igen, skal man trykke på command key (cmd) + v. Det foregår på præcis samme koncept som på en Windows-computer. Forskellen er blot, at på en mac bruger man command key, hvor man brugte control key på en Windows computer.

Du kan også copy paste ved hjælp af din mus. Det kræver, at du markerer den tekst, som du gerne vil kopiere, og så højreklikker du på din mus, så menuen kommer frem, og du kan vælge ”Kopier”. Når du har fundet det sted, hvor du vil indsætte den kopierede tekst, skal du igen højreklikke på din mus og finde ”Indsæt” på menuen.

Kommentarer

  1. cille siger:

    Hvordan højreklikker man så på en macbook air?? Det kan jeg ikke finde ud af? Jeg kan godt markere tekst, men kan ikke højreklikke

  2. Per Rust siger:

    hvordan ændre man sin Icloud konto ?

Skriv kommentar

*