Opnå større frihed med din webshop
Har du oplevet, at din webshop er begyndt at vokse? Det er altid fedt at se, at en virksomhed bliver større, for med flere kunder følger typisk en større omsætning, og det er næsten altid det, der er målet – men det betyder oftest også, at mængden af arbejde øges. Det kan betyde, at det bliver nødvendigt for dig at ændre arbejdsprocesser eller implementere nye tiltag, så du ikke bliver overvældet af de opgaver, der følger med.
Shopify Shipping er din måde at automatisere ordrehåndteringen på. Det gør det meget nemmere for dig at sørge for fragt til dine kunder, så hele processen automatiseres. Det skulle gerne gøre det mere overskueligt for både dine kunder og din virksomhed, så det samlet set bliver en mere strømlinet proces fra kunden har klikket køb på hjemmesiden, til de modtager de produkter, de har bestilt hos dig.
Giv mulighed for returneringerne
Selvom en fragtintegration naturligvis ikke betyder, at pakkerne pakker sig selv, så betyder det stadig, at nogle processer bliver nemmere. Er du for eksempel træt af manuelt at besvare mails, hvis der er en kunde, der har brug for at returnere en vare? Det kan du helt slippe for, for med en fragtintegration som Shopify Shipping giver du kunderne mulighed for selv at udfylde en formular for returnering, så de kan få en returlabel.
At have en god løsning i forhold til fragt er også med til at tiltrække kunder. De fleste foretrækker at kunne klare deres ordrer nemt og med færrest mulige klik. Rigtig mange kigger specifikt efter returneringspolitikker, og hvis det viser sig, at der ikke er en nem og praktisk måde at gøre det på, vil de måske søge videre – så du kan gøre dig selv en tjeneste ved at vælge at integrere en fragtløsning, der gør hele arbejdet for dig.