I en digital verden giver kuglepenne med logo stadig mening
Overvejer du i dit firma at få lavet noget firmamerchandise? Så læs med her, hvor du kan få et par gode tips og tricks! Der er nemlig mange muligheder, når man skal bestille reklameartikler. En af de mest populære er kuglepenne med logo. Men hvorfor er kuglepenne så udbredte som reklameartikler?
En billig løsning
Kuglepenne med logo er en af de billigste former for reklameartikler, der findes. Derfor er der mange firmaer, som benytter sig af denne form. Samtidig er kuglepenne noget, som de fleste mennesker har brug for. Det er også en genstand, som folk bruger ofte.
Uanset hvilken type firma, du driver, vil det altså være relevant at have kuglepenne med jeres logo på, som kan nå ud til folk. Dette skyldes, at alle har brug for kuglepenne. Kuglepenne hører ikke til i et bestemt ”felt” – de er på sin vis universelle.
Fokus på dit brand
Med kuglepenne som firmaartikler vil du kunne sætte fokus på netop dit firma. En grund til dette er, at kuglepennene vil nå ud til mange mennesker. Du kender sikkert til det problem altid at miste sine kuglepenne – dette problem har mange!
For dig og din virksomhed er dette ikke et problem men en fordel, en mulighed. For kuglepennene forsvinder jo ikke bare, selvom de bliver væk for den enkelte. Nej – der er en anden, som har lånt kuglepennen, hvorefter den skifter ejer.
Sagt på en anden måde er kuglepenne en af de genstande, som cirkulerer mellem mennesker. Dette betyder også, at mange mennesker vil se og bruge den samme kuglepen. Dette er godt for dig, da det betyder, at mange mennesker vil se dit logo og/eller firmanavn, eftersom mange mennesker benytter sig af kuglepennen. Derfor er kuglepen en smart form for promotionsartikel.
Logo eller navn?
Inden du får produceret kuglepennene som reklameartikler, bør du overveje, hvordan kuglepennene skal se ud. Hvilken type design er du til?
Du bør overveje, om der på kuglepennen skal stå dit firmanavn, eller om der skal være et logo. Du kan også få et design, som indeholder begge dele.
Ligeledes må du tage stilling til selve kuglepennens design, da man vil komme til at forbinde dette med din virksomhed. Skal kuglepennen være stor eller lille? ”Tyk” eller ”slank”? Skal den være med sort, blåt eller måske rødt blæk? Det virker måske ligegyldigt, men det er det ikke. Samtlige undersøgelser viser nemlig, at menneskets underbevidsthed associerer ting med hinanden. Så din kuglepens udseende vil på en eller anden måde påvirke, hvordan mennesker opfatter din virksomhed.
De sidste detaljer
Derudover må du også tænke over, hvor mange kuglepenne du vil have produceret. Dette afhænger naturligvis også af din virksomheds størrelse.
Det er også vigtigt at tænke over, hvordan folk skal få fingrene i dine kuglepenne. Skal de gives bort, eller vil du tage penge for dem? Hvis du har en butik, kan de stå i denne. Du kan også dele dem ud til dine medarbejdere, som kan tage dem med hjem og på denne måde bringe dem videre og ud i verden.